مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 05:002021-11-03پزشكي

رعایت 49 درصدی پروتکل های بهداشتی در گیلان


معاون علوم پزشکی گیلان، افزایش واکسیناسیون را موجب کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی تا 49 درصد در استان دانست و بیان کرد: بستری های روزانه حدود 65 تا 80 نفر است که طی سه هفته اخیر یک روند ثابت را نشان می دهد.

- دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای پیشگیری از بیماری کرونا در مدارس، اظهار کرد: واکسیناسیون معلمان و مربیان مدارس که قرار است در کلاس ای درس حاضر شوند را از تابستان شروع کردیم و در مهر لکه گیری ها انجام شد.

وی با بیان اینکه استان گیلان در واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 17 سال بالاترین آمار کشوری را دارد، تصریح کرد: موفق به واکسینه کردن 96 درصدی دانش آموزان در نوبت اول شدیم و نوبت دوم از 53 درصد عبور کرد تا دو هفته آینده به تکمیل می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از واکسیناسیون والدین دانش آموزان و رانندگان سرویس های مدارس نیز تحت نظارت آموزش و پرورش خبر داد و افزود: باید احتمال انتقال بیماری را در فضای مدارس به حداقل برسانیم لذا دانش آموز مبتلا به بیماری تنفسی به ویژه کرونا و آنفلوانز نباید وارد فضای مدرسه شود.

حیدرزاده، با اشاره به لزوم رعایت فاصله گذاری فیزیکی، کاهش تعداد دانش آموزان در کلاس ها و افزایش جابجایی هوا در کلاس براساس چک لی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت 49 درصدی پروتکل های بهداشتی در گیلان

رعایت 49 درصدی پروتکل های بهداشتی در گیلان